18 Aralık 2017 Pazartesi

Kaçıncısı yağdı üzerime yokluğunun
Kaçıncı kadeh bu kederin
Bak bana, üşüyorum
Bilmediğin çok uzak yerlerdeyim
Senden, herkesten uzakta
Yoklunun bilinmez bir kaosu içindeyim

Düşüyorsun aklıma hiç olmadık yerde
Yüzüm, gözüm pas içindeyim
Ne koşabiliyorum yanına, ne yürüyorum
Ben senin olduğun yere uçarak gelmek istiyorum
Kırma kanatlarımı yağmur, yorma, incitme
Onu görmem gerek ölürüm yoksa

Bir nefes, bir nefes daha
Almalıyım artık çölün ortasında
Duyuyorsan ben i kulak vermelisin şimdi
Ben senden bir yudum su isterken
Sen kimlere bahşettin denizini



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

En uzun, en çaresiz geceni düşün. Sabah olmadı mı?

   'En uzun, en çaresiz geceni düşün. Sabah olmadı mı? ' diyor Reşat Nuri Gültekin. Düşün, gece boyunca ağlıyorsun, artık gözyaşları...